27 Haziran 2007 Çarşamba

Beni öp, beni öp, beni öp


Bu haberi gecce.com’da gördüm ve akşam’a kadar haberlerde yayınlanır mı bilinmez? Hatta birçoğunuz biliyorsunuzdur. Pendikli Veysel Dağ isimli vatandaşımız, pepsi max alıp içmesine rağmen içme sırasında ya da sonrasında aysun kayacı tarafından öpülmediği gerekçesiyle pepsi 'ye dava açmış. 'Reklamdaki vaade inandım ürünü satın aldım. Ama hiçbir kadın reklamdaki gibi beni gelip öpmedi' demiş. Hatta Veysel Dağ, İstanbul Pendik Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne yaptığı başvuru ile Pepsi Max isimli ürünün reklamındaki vaade inanarak, ürünü satın alıp içtiği halde herhangi bir kadının reklamda gösterildiği gibi gelip kendisini öpmediği, herhangi bir kadınla arasında birliktelik yaşanmadığını söylemiş. Dağ, reklamda vaat edilen hususun yerine gelmemesi nedeniyle 'ürünün ayıplı olduğunu' iddia etti ve ödediği 1,03 YTL'nin iadesini talep etmiş.
Yeter mi? Yetmez tabi dahasıda var!
Tüketiciler Birliği Genel Başkan Yardımcısı Nazım Kaya; 'Yayınlanan reklam cinselliği istismar etmekte, öte yandan firma reklamda vaat ettiğini de yerine getirmemektedir' diye Dağ'a destek çıktı.
Peki Pepsi Max yetkilileri ne demiş; 'Pepsi Max ile , maksimum eğlence, dinamizm ve özgürlük vaat ediyor ve tüketiciyi Pepsi Max'ın 'benzersiz' etkisini keşfetmeye çağırıyoruz. Biz Pepsi Max'ın tanıtım çalışmaları kapsamında yayınladığımız reklam filmimizde, 'Pepsi Max'ın şekersiz maksimum tadını alan, Aysun Kayacı'yı öpmüş kadar olur!' duygusunu tüketicilerimize esprili bir hikâye ile ulaştırmak istedik.' Ama anlayan olmadı tabi..
Millet onu bunu bırakmış “Vay Aysun beni niye öpmedi” diye dava açıyor. Olacak iş değil!

Madem öyle o zaman yudum yağ kullandığımız zaman da neden uçmadık diye dava açalım. Hatta bi bahane daha uydurayim size; Coca Cola içiyoruz, neden Coca Cola tadında hayat yaşamıyoruz diye dava açalım!. Sonra’da “Ya sokağa çıksana dediler, çıktık hatta bikaç halay teptiydik bişi olmadı! Kaybolan günlerimi geri istiyorum! " diye hayıflanalım sonra.
Bide bir zamanlar Marc yüzey temizleyici vardı. Hiç öyle anlatıldığı gibi yerden birden güller çiçekler bitmiyordu?!

Sayın Cola Turka yetkilileri size sesleniyorum. Eğer rekabet istiyorsanız ödüllü pazar araştırmacısından size tavsiye; Sizde “Cola Turka için, Tayyip gelsin sizi öpsün!” lü bir reklam hazırlayın. Ne böyle davalar açılır, ne de başınız ağırır!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha valla koptum o anca amerikan mahkemelerinde olur =)

Absy dedi ki...

Amerikan kültürünü fazla mi benimsedik ne Yengec? :) Ya Tüketiciler Birliğinin adami desteklemesine ne diyorsunuz? Olacak is degil :)

Adsız dedi ki...

Haha allah iyiliğini versin :)
Hayır benim anlamadığım, niye bu reklam erkeklere yönelik? Biz içemez miyiz yahu? :)))))
Sayın tüketiciler birliğine sesleniyorum burdan :D
Adama da yuh ya bunla uğraşıyor, deli midir nedir :)))
Bi de ödüllüymüşsün Pelinciğim :) Ne güzel, ne zeki bi'arkadaşım daha olmuş benim hiç söylemiyorsun :)

Absy dedi ki...

Biluncugum,
Bidahakine aslinda soyle bir Rafael Nadal reklami olsa biz bayanlar icin :) Pepsi Max'in tum standini satin alirdim vallahi :)
Ayrica tesekkur ederim Biluncugum, benimde maceraperest bir arkadasim oldu sende bunu hic soylemiyorsun :)

Berkelenyum dedi ki...

@absinthe evet tamamen fazla benimsedik birlik onla göstermelik reklam amacı ile uğraşacana gerçek tüketicinin sorunlarıyla ilgilensin ama olsun bu olayda gülme gereksinimizi gideriyor öyle değilmi =P

Absy dedi ki...

Fazlasiyla gideriyor hemde yengec :)

Kiralık Beyin// dedi ki...

bende bu konu hakkında blogu bezemiştim.


www.muslehiddinoglu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Uyanık herif para kopartmanın adını duyurmanın yolunu bulmuş.Sonuç ne aceba ?