1 Haziran 2007 Cuma

Absinthe 22% :)

Iyiki dogdum!! Gordun mu 22 oldum!! : )

Soyle bi bakiyorum’da… 22 olmusum yahu ben. Oysa daha hayatin yarisina dahi gelememisim. Bana kalsa coktan 30 u birazcik asmisim gibi bir his var icimde : )
Buyukler derdide inanmazdim. Hayat cidden cok cabuk geciyormus. Daha dun ben mesela 17’ci yasimi kutladigimi hatirliyorum. Ve su an 22 oldum.
Tamam bunu okuyanlar “Kizim abartma alt ustu bi 22 yasina girmisin. Ben anasini satayim 25, 30, 35 yasina geldim (evet bu yaslarda arkadaslarim var benim) ben napayim peki?” diyebilir. Ama ne bileyim ben acikcasi bu kadar yasiyacagimi bilmiyordum : )

Ayrica birsey daha eklemem lazim. Bugune kadar cok dogum gunu kutladim ama hickimseden bu kadar teker teker“Dogum gunun kutlu olsun” mesajini almamisimdir : ) Beni dusunen, herhangi bi sekilde dogum gunum oldugunu haberini alan, tum sagir sultan ve suleyman’lara tesekkur edip hepsini teker teker kucaklayip opup hatta bagirima basiyorum : ) Iyiki varsiniz bitaneciklerim beniiim! : )

Bu arada “Ilk benim degil mi kutlayan?!” “Kacinciyim kacinci?” lar icin asagida bir liste bulunacaktir.. Listeye aldanmayin. Hepiniz benim icin 1 numarasiniz zaten!


1- 19.12 – Ferhat G. -Bana dogumgunu hediyesi almis birde : ) Tamam yazin gelince acarim ben. Bayatlarsa karismam!
2- 23.20 - Umut Ergun -Dogum gunu kutlamasi icin akla karayi secti :) . Ilkonce 31 mayis saat 19.00’de “Iyiki dogdun Abisnth!” diye telefon acti. “Yahu daha dogmadim annem sancilaniyor daha” dedim. “Hay Allah tamam ariyacagim” dedi ve saat 23.20’de aradi..
3- 00.00 - Murat F.- Bir insan bu kadar dakik olamaz! Insan tam 00.00’i nasil tutturur yahu. Bu yuzden bu kadar ozel ya ;) Ayni gun dogumluyuz Murti’mle belki ondandir :) mujx
4- 00.24 – Cagri - Biricik Cagri’cigim final yuzunden kitaplara gomulu kaldigi icin “ya kusura bakma tam 00.00’yi bekliyordum ama kitaba gomulmustum ya :(" dedi. Merak etme Cagri’cigim seni cok seviyorum ben.
5- 00.17 – Fatih - Dogumunu’nu unutmamistim ben aslinda ya : ( sadece yanlis hatirliyormusum! Soz 8 Haziran’da tam saat 00.00’yi bekleyecegim :)
6- 01. 02 – Gulbeste- Oda arkadasi dahi kutladi :) Ama sanirim bu benim MSN’deki Tag’imda yazandan dolayi kaynaklandi ! :), a lmanca’da bir sorun cikarsa kimi ariyacagini biliyorsun ona gore.
7- 01. 43 – Muddy- Muddy’im beniim! Ozel emoticonlardan olusan (benim resimlerimle!) bir dogumgunu tebrigi ayarlamis biricik arkadasim. Mp3 listem onun sayesinde senleniyor! Database gibi cocuk masallah :)
8- 02. 17- Bora S. - Izmir’deki biricik arkadasim’dan epey uzaktayiz ama bir gorseniz sanki kapi komsusuyuz :) Alkol’u fazla kacirma boracim, biraz daha sabret bitiyor finaller.
9- 04.39 – Huseyin A. - O saatte napiyordu bilmiyorum fakat buyuk bir surpriz oldugu kesin :) Cok tesekkur ederim Huseyin’cigim
10- 09.30 – Teyzeeem! -Su an Istanbul’da asil parti haftaya Cumartesi!
11- 09.45- Remy, Steef, Paul- Evet uc’u de ayni anda kutladi.. Malumunuz ayni sinifta ve sirada olunca boooylece 3u bir arada oluyor. (ne dedim ben ya)
12- 10.38 – Gunay -Yeri geldiginde espiri bombardimani olabiliyor, yeri geldiginde ise agir abi. O kadar tatli bir insandir ki kendisi, bu yaz gelince kesin gorusuyoruz ona gore! :)
13- 10.39- Reinder- Birlikte calistigim eski is arkadasim. Bazen bogasim geliyor ama idare ediyoruz iste : ) Her gordugunde surekli bana kirmizi sarap depolamak’la mesgul!
14- 10.39 – Angela- Eski is arkadasim : ) birlikte cok guldugumuz icin surekli milletin garip bakislarina maruz kaliyorduk, ozledim o gunleri be.
15- 10.47- Gokhan A.- Biricik Zigiiiiiii!!! O boynundaki kolyeden bende istiyorum! Ayrica FB BJK tartismasinin hala sonuna gelmedik. Rovansi ben Istanbul’a gelince unutma! ; )
16- 10.52 – Eda Akin- Biricik ablam beniim! :p Soz yazin geldigimdede bir parti yapicagim Istanbulda.

Hepinize cok cok tesekkur ediyorum, hepinizi seviyoruuum, hemde cok! : )

(Yazi 1.ci elden cikmistir, yogunluk nedeniyle editlenmis bolumu 12 saat icinde gelecektir)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

pikaların en tatlısı :)
%22 olmuş olabilirsin ama absinthe'teki o alkol oranının daha da arttığını görücez inş :P %30 lar 40 lar :)
blog'u daha yeni okuyabildim (acaba neden, biri azar çekti de hiç ilgilenmiyorsun bloglarımı okumuyorsun diye)ve daha yeni yazabiliyorum...
iyi ki doğdun pelin'cim, iyi ki varsın, biliyorsun daha seninle cumhurbaşkanı ve yardımcısı seçilcez :P
şu sıralar biraz rahatsızsın biliyorum, ama çabuk kendine gelmeni dilemekten başka bir şey yapamıyorum bu kadar uzaktayken...
sevgiler
-çağrı-