29 Kasım 2006 Çarşamba

Bu da oldu!

Evet. Tüm Televizyon programı yapımcılarına hayırlı uğurlu olsun! Sonunda istedikleri gerceklesti! Ve sinirden delirmek üzereyim ve hala etkisinden kurtulamadım.

Dün gece Meriç Erkan rüyama girdi sayın okurlar… Evet hani şu hayvanat bahçesinden kaçmış kuduz goril gibi dans eden adam.

Nasıl oldu bilmiyorum. Sanırım evvelki gün zap yaparken annemin görüp ‘amaaan yine çıktı bu’ demesiyle ilgili. Kimden bahsettiğini anlamak için kitap’dan başımı kaldırıp TV’ye baktım. O anlık görüntüyle birlikte artık bende nasıl bir sinir harbi, nasıl bir şarter atma olayı yaşandıysa, bilinç altıma yerleşti sanırım.

Allahtan annem akıllı, aklı çalışan, neyin iyi neyin yanlış olduğunu bilen bir insan. Yanlız ara sııra Serap Ezgü’ye bakıyor, o alışkanlıgınıda attık mı süper bişi olacak.

Rüya şöyleydi; Ben sürekli bu Meriç Erkan denen uyuzdan kaçıyorum. Yolda otobüs durdurup otobüs’e binmek istiyorum fakat bu goril hala arkamda! Ve iğrenç bi dans’la sürekli peşimden geliyor (evet bildiniz şu guragurahulapi yoresinden yaptığı dans). Derken program yapımcılarıyla karşılaşıyorum (hani onlar sürekli gündelik hayatını çekmek için orda burdalar ya?) “Beni alın burdan başka birini bulun ben istemiyorum böyle birşeyin içinde olmayı” diyorum. Program yapımcısı; “Üzgünüz ama Ahu Tuğba (!)’nın yerine birini bulmadan sizin bir süre idare etmeniz gerekecek” diyor. Allahım ölür müsün öldürür müsün! Yoldan geçen bir kadın’a rastlıyorum. “Kurtarın beni, benim yerime geçin birşeyler yapın kurtarın bu adam’dan” diyorum. Program yapımcıları “Bizim seçmemiz gerekiyor senin seçmenle olmaz bu iş” diyor! Diğer yandan erkek arkadaşım “Absinthe, n’oluyor böyle?” diyor. “Ya benim erkek arkadaşım var zaten sevmez böyle şeyleri görünce böyle çok kızar” diye yalan söylüyorum ama yok.

Neyse ki bu kabus sona erdi! Okula gitmem için saatim çaldı ve derin bir OH çektim. Böyle birşey olamaz! Inanın olamaz. Nasıl bir psikoloji içerisindeyim bu aralar? anlamadım gitti. Zaten nefret ederim bu tarz programlardan birde rüyama girer oldular. Birde bu eksikti. bu programlarla ilgili bir yazi yazacağım. Kaşındilar artık! (küçükken anneanemin onu kızdırınca yaptığı terliği kapıp bana fırlatma efekti!)

Hiç yorum yok: