24 Kasım 2006 Cuma

Afili Yalnizlik olduk...

Ben normalde piyasa şarkılara pek fazla takılmam. Daha çok dinlediğim Feridun duzağaç, Fatih erdemci, MVÖ, Duman, vs. (zaten bunlardan bazıları sonradan popüler olmaya başladı).
ölsem , ölsem , ölsem .... hemen şimdi” ama son dönemlerde öyle bir şarki var ki. Aklımda dolanıp duruyor. Oysa ilk dinlediğimde beğenmedim bile. “..aldatan bir kadın kadar düşman” hayret yalnızda değilim ustelik. Ama yinede bas’ı mıdır altyapısı mıdır nedir bilmiyorum, ilgimi çekiyor. Aaa ya da elektro gitar mı?! Uzun zamandır çalmayı çok istiyorum zaten. Ama bi türlü vakit olmuyor. “...ağlayan bir kadın kadar düşman” Çıkmıyor bi türlü aklımdan.
sövdüm , sövdüm , sövdüm ben dünyaya..” Ve inanılmaz bir şekilde sürekli loop’a alıp dinliyorum. Ama fazla dinlememeye çalışıyorum. Bilirsiniz sürekli el altında olan şeyler çabuk tüketilir. Ben sindire sindire dinlemek istiyordum “acılara , sokaklara , ait olmaya , insanlara..”
Okulda iken doğal olarak dinleyemiyorum. Fakat eve nasıl geldiğimi ne siz sorun ne de ben söyleyim. Yok birde üşeniyorum telefona aktarıp yolda o şekilde dinlemek için “..bu kez pek bir afili yalnızlık..”. Eve geldiğimde hemen bilgisayarım açılır. Daha MSN’nin otomatik olarak bağlanıp Firewall’ımın açılmasını beklemeden hemen C’ye girip Emre Aydın’ın bu parçası bulunup çalınır. Ve Media Player loop’a alınır. Sonra dışarda yağmur yağarken ‘amma bunalımız, bi Müslüm babamız eksikti’ denir. Sonra böyle yavaş yavaş bunalıma girilir.
Tevekkeli değil zaten son zamanlarda bunalımdayım. Bu şarkıdan olsa gerek. “...ağzı bozuk üstelik ... bırakmıyor acıtmadan..” Ya da Şebnem Dönmez yüzünden mi?
Sabah Şekerleri’nde tanımıştım ilk (herkes gibi). Pek ciddi takılmıyordu. Herkezle bırbır konuşuyordu :) Ben sevmiştim Şebnem abla’yı :p “...bu kez pek bir afili yalnızlık..” Hatta sonraları Ferda Anıl Yarkın ile birlikteydi bende: “Vah vah güzelim kız napsın o çocugu?” diyordum :) küçüklük işte. Ama sonraları büyüdüm ben. Tabi Şebnem abla’da büyüdü. Sonra gitti kel kafalı, bıyıklı biriyle evlendi. Bu kadar magazin haberi yeter :). “...değmezmiş hiç uğraşmaya...” Sevdim bu parçayı. O kadar aman aman bişi olmasada. En azından belirli bi süre gider benimle. “....bu kez mecalim yok hiç dayanmaya .... dayanmaya ...” Sonra bunalımdan ölüp gitmezsek yeni bir parçaya bakabiliriz. “...bitiyorum her nefeste..” Klibide beğendim aslında. Bilmiyorum aranızda izleyen var mı klibini? Yoksa Youtube’dan bakabilirsiniz. “..ne halim varsa gördüm..” Bayağı bunalım yapıyor bu parça, fazla dinlememem lazım. “..çok koştum , çok yoruldum” bu parça yazın çıkarılsaydı, belki daha az etki ederdi. Ama bu şekilde resmen intihar’a sürüklüyor. En iyisi biraz daha az dinlemek bu parçayı, hassas bünyeler pek kabul etmiyor “ve şimdi ben de düştüm ...”

(PS.Yazı içerisinde kullandığım bütün bilgisayar programlarından onlar adına reklam yaptığım için payıma düşeni istiyorum :p)

Hiç yorum yok: